...
Sari la conținut

Politica de confidențialitate

Vă mulțumim că ați ales să faceți parte din comunitatea noastră la Zoom Staffing, care operează sub numele de Zoom Staffing ("Zoom Staffing", "noi", "ne", sau "nostru"). Ne angajăm să protejăm informațiile dvs. personale și dreptul dvs. la confidențialitate. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la politica noastră sau practicile noastre în ceea ce privește informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați la office@zoomstaffing.ro.

Când vizitați site-ul nostru web https://www.zoomstaffing.ro și utilizați serviciile noastre, ne încredințați informațiile dvs. personale. Luăm foarte în serios confidențialitatea dvs. În această politică de confidențialitate, ne străduim să vă explicăm în cel mai clar mod posibil ce informații colectăm, cum le utilizăm și ce drepturi aveți în legătură cu acestea. Sperăm să vă luați puțin timp să le citiți cu atenție, deoarece este important. Dacă există termeni în această politică de confidențialitate cu care nu sunteți de acord, vă rugăm să încetați utilizarea site-urilor noastre și a serviciilor noastre.

Această politică de confidențialitate se aplică tuturor informațiilor colectate prin intermediul site-ului nostru web (cum ar fi https://www.zoomstaffing.ro), și/sau orice servicii conexe, vânzări, marketing sau evenimente (ne referim la ele colectiv în această politică de confidențialitate ca "Servicii").

Vă rugăm să citiți această politică de confidențialitate cu atenție, deoarece vă va ajuta să luați decizii informate cu privire la partajarea informațiilor dvs. personale cu noi.

CUPRINS

Informații personale pe care ni le dezvăluiți

Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații personale pe care le furnizați voluntar atunci când vă înregistrați la Servicii exprimând interesul pentru a obține informații despre noi sau despre produsele și serviciile noastre, când participați la activități pe Servicii sau în alte situații în care ne contactați.

Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Serviciile, alegerile pe care le faceți și produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

Informații personale disponibile publicului. Colectăm nume, prenume, nume de fată, nume de familie și poreclă; numere de telefon; adrese de e-mail; număr de telefon de serviciu; e-mail de serviciu; adresă actuală și anterioară; și alte date similare.

Informații personale furnizate de dvs. Colectăm CV-uri și alte date de aplicare pentru locuri de muncă, precum și verificări de antecedente; și alte date similare.

Date de autentificare socială. Putem oferi opțiunea de a vă înregistra utilizând detaliile contului de social media, cum ar fi conturile dvs. de Facebook, Twitter sau alte rețele de socializare. Dacă alegeți să vă înregistrați în acest mod, vom colecta informațiile descrise în secțiunea denumită "CUM GESTIONĂM AUTENTIFICĂRILE SOCIALE ALE DVS." mai jos.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte, și trebuie să ne notificați orice modificări ale acestor informații personale.

Informații colectate din alte surse

Pe scurt: Putem colecta date limitate din baze de date publice, parteneri de marketing, platforme de social media și alte surse externe.

Putem obține informații despre dvs. din alte surse, cum ar fi bazele de date publice, parteneri de marketing comuni, platforme de social media (cum ar fi Facebook), precum și de la alte terțe părți. Exemple ale informațiilor pe care le primim din alte surse includ: informații de profil social media (numele dvs., sexul, data de naștere, e-mailul, orașul actual, statul și țara, numerele de identificare ale utilizatorilor pentru contactele dvs., URL-ul imaginii de profil și orice alte informații pe care alegeți să le faceți publice); leadsuri de marketing și rezultate de căutare și linkuri, inclusiv listările plătite (cum ar fi linkurile sponsorizate). Vă vom informa despre sursa informațiilor și tipul de informații pe care le-am colectat despre dvs. într-un termen rezonabil după obținerea datelor personale, dar cel târziu în termen de o lună.

CUM UTILIZĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Procesăm informațiile dvs. în scopuri bazate pe interesele noastre legitime de afaceri, îndeplinirea contractului nostru cu dvs., respectarea obligațiilor noastre legale și/sau consimțământul dvs.

Utilizăm informațiile personale colectate prin intermediul Serviciilor noastre în scopuri de afaceri variate descrise mai jos. Procesăm informațiile dvs. personale în aceste scopuri în conformitate cu interesele noastre legitime de afaceri, pentru a intra sau a executa un contract cu dvs., cu consimțământul dvs. și/sau pentru respectarea obligațiilor noastre legale. Indicăm motivele specifice de procesare pe lângă fiecare scop enumerat mai jos.

Utilizăm informațiile pe care le colectăm sau le primim:

Pentru a vă trimite comunicări de marketing și promoționale. Noi și/sau partenerii noștri de marketing terță parte putem utiliza informațiile personale pe care ni le trimiteți în scopuri de marketing, dacă aceasta este în conformitate cu preferințele dvs. de marketing. Puteți renunța la e-mailurile noastre de marketing în orice moment (vezi "CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA" mai jos).

Pentru a livra publicitate țintită către dvs. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a dezvolta și afișa conținut și publicitate (și lucrăm cu terțe părți care fac acest lucru) adaptată intereselor și/sau locației dvs. și pentru a măsura eficacitatea acestora.

Solicitare Feedback. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a solicita feedback și pentru a vă contacta cu privire la utilizarea Serviciilor noastre.

Pentru a proteja Serviciile noastre. Putem utiliza informațiile dvs. în cadrul eforturilor noastre de a menține siguranța și securitatea Serviciilor noastre (de exemplu, pentru monitorizarea și prevenirea fraudei).

Pentru a aplica termenii, condițiile și politicile noastre în scopuri de afaceri, motive legale și contractuale.

Pentru a răspunde la cererile legale și a preveni prejudicii. Dacă primim o citare în judecată sau o altă solicitare legală, putem avea nevoie să inspectăm datele pe care le deținem pentru a determina cum să răspundem.

Pentru a livra servicii utilizatorului. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a vă oferi serviciul solicitat.

Pentru a răspunde la întrebările utilizatorilor/oferta de suport utilizatorilor. Putem utiliza informațiile dvs. pentru a răspunde la întrebările dvs. și a rezolva orice probleme potențiale pe care le-ați putea întâmpina în utilizarea Serviciilor noastre.

Pentru alte scopuri de afaceri. Putem utiliza informațiile dvs. pentru alte scopuri de afaceri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficacității campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciile noastre, produsele, marketingul și experiența dvs. Putem utiliza și stoca aceste informații sub formă agregată și anonimizată astfel încât să nu fie asociate cu utilizatorii individuali și să nu includă informații personale. Nu vom utiliza informațiile personale identificabile fără consimțământul dvs.

VOR FI INFORMAȚIILE DVS. PARTAJATE CU CINEVA?

Pe scurt: Partajăm informații numai cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă oferi servicii, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a îndeplini obligațiile noastre de afaceri.

Putem procesa sau partaja date pe baza următoarelor baze legale:

Consimțământ: Putem procesa datele dvs. dacă ne-ați dat un consimțământ specific pentru utilizarea informațiilor dvs. personale într-un scop specific.

Interese legitime: Putem procesa datele dvs. atunci când este rezonabil necesar să ne atingem interesele legitime de afaceri.

Executarea unui contract: În cazul în care am încheiat un contract cu dvs., putem procesa informațiile dvs. personale pentru a îndeplini termenii contractului nostru.

Obligații legale: Putem divulga informațiile dvs. acolo unde suntem legal obligați să o facem pentru a respecta legea aplicabilă, cererile guvernamentale, un proces judiciar, o hotărâre judecătorească sau un proces legal, cum ar fi în răspuns la o citare sau o somatie (inclusiv în răspuns la autoritățile publice pentru a satisface cerințele de securitate națională sau de aplicare a legii).

Interese vitale: Putem divulga informațiile dvs. acolo unde credem că este necesar pentru a investiga, preveni sau acționa în legătură cu încălcări potențiale ale politicilor noastre, fraudă suspectată, situații care implică amenințări potențiale la adresa siguranței oricărei persoane și activități ilegale sau ca probe în litigii în care suntem implicați.

Mai specific, putem avea nevoie să procesăm datele dvs. sau să partajăm informațiile dvs. personale în următoarele situații:

Transferuri de afaceri. Putem partaja sau transfera informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor privind, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.

Publicitari terți. Putem utiliza companii de publicitate terțe pentru a servi reclame atunci când vizitați Serviciile. Aceste companii pot utiliza informații despre vizitele dvs. pe site-urile noastre web și pe alte site-uri web care sunt conținute în cookie-uri web și alte tehnologii de urmărire pentru a furniza reclame despre bunuri și servicii de interes pentru dvs.

Afiliații. Putem partaja informațiile dvs. cu afiliații noștri, în cazul în care vom solicita ca acei afiliați să respecte această politică de confidențialitate. Afiliații noștri includ compania noastră mamă și orice subsidiare, parteneri de joint venture sau alte companii pe care le controlăm sau care sunt sub control comun cu noi.

Parteneri de afaceri. Putem partaja informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.

UTILIZĂM COOKIE-URI ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

Pe scurt: Putem utiliza cookie-uri și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Putem utiliza cookie-uri și tehnologii similare de urmărire (cum ar fi balizele web și pixelii) pentru a accesa sau stoca informații. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Politica noastră privind cookie-urile.

CUM GESTIONĂM AUTENTIFICĂRILE SOCIALE ALE DVS.?

Pe scurt: Dacă alegeți să vă înregistrați sau să vă autentificați la serviciile noastre folosind un cont de social media, putem avea acces la anumite informații despre dvs.

Serviciile noastre vă oferă posibilitatea de a vă înregistra și autentifica folosind detaliile contului dvs. de social media terță parte (cum ar fi autentificările dvs. de Facebook sau Twitter). În cazul în care alegeți să faceți acest lucru, vom primi anumite informații de profil despre dvs. de la furnizorul dvs. de social media. Informațiile de profil pe care le primim pot varia în funcție de furnizorul de social media în cauză, dar vor include adesea numele dvs., adresa de e-mail, lista de prieteni, fotografia de profil, precum și alte informații pe care le alegeți să le faceți publice.

Vom utiliza informațiile pe care le primim numai în scopurile descrise în această politică de confidențialitate sau care vă sunt făcute clar pe Servicii. Vă rugăm să rețineți că nu controlăm și nu suntem responsabili pentru alte utilizări ale informațiilor dvs. personale de către furnizorul dvs. de social media terță parte. Vă recomandăm să consultați politica lor de confidențialitate pentru a înțelege modul în care colectează, utilizează și partajează informațiile dvs. personale și modul în care vă puteți seta preferințele de confidențialitate pe site-urile și aplicațiile lor.

CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS.?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atât timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra doar informațiile dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru scopurile stabilite în această politică de confidențialitate, cu excepția cazului în care un termen de păstrare mai lung este necesar sau permis de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop în această politică nu vom ține mai mult de 2 ani în absența altor cerințe legale.

Când nu mai avem nevoie să folosim informațiile dvs. personale, le vom șterge sau le vom distruge într-un mod sigur. În mod normal, vom șterge sau distruge informațiile dvs. personale în termen de 2 ani de la data colectării.

CUM PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?

Pe scurt: Ne străduim să implementăm măsuri de securitate adecvate pentru a proteja informațiile dvs. personale împotriva accesului neautorizat și a utilizării incorecte.

Ne angajăm să protejăm informațiile dvs. personale și să luăm măsuri rezonabile pentru a preveni pierderile, utilizările greșite, accesul neautorizat, divulgarea, modificarea și distrugerea acestora. În timp ce luăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile dvs. personale, vă rugăm să rețineți că niciun sistem de securitate nu este impenetrabil și că transmisia informațiilor pe internet nu este întotdeauna securizată. În consecință, nu putem garanta complet securitatea informațiilor dvs. personale.

COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm în mod intenționat date de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Nu colectăm în mod intenționat informații personale de la copii sub 18 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient că copilul dvs. ne-a furnizat informații personale, vă rugăm să ne contactați. Dacă devenim conștienți că am colectat informații personale de la copii fără verificarea consimțământului parental, luăm măsuri pentru a elimina aceste informații de pe serverele noastre.

CARE SUNT DREPTURILE DVS. PRIVIND

Pe scurt: Puteți revizui, modifica sau șterge informațiile dvs. personale, sau puteți renunța la anumite colectări de date de la noi.

În unele regiuni (cum ar fi Spațiul Economic European), aveți anumite drepturi în temeiul legilor aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. personale, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. personale; și (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor. În anumite circumstanțe, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. personale. Pentru a face o astfel de solicitare, vă rugăm să utilizați detaliile de contact furnizate mai jos. Vom lua în considerare și vom acționa cu privire la orice solicitare în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

În cazul în care ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru a vă prelucra informațiile personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul în orice moment. Vă rugăm să rețineți totuși că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragerea acestuia.

Dacă sunteți rezident în Spațiul Economic European și considerați că vă prelucrăm ilegal informațiile personale, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea locală de supraveghere a protecției datelor. Puteți găsi datele de contact ale acesteia aici: http://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@zoomstaffing.ro.

Informații despre cont

Dacă doriți, în orice moment, să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

    ■ Contactați-ne folosind informațiile de contact furnizate.

    ■ Conectați-vă la setările contului dvs. și actualizați-vă contul de utilizator.

La solicitarea dumneavoastră de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, unele informații pot fi păstrate în fișierele noastre pentru a preveni fraudele, pentru a soluționa problemele, pentru a ajuta la orice investigații, pentru a aplica Termenii de utilizare și/sau pentru a respecta cerințele legale.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să vă setați browserul pentru a elimina cookie-urile și pentru a le respinge. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Pentru a renunța la publicitatea bazată pe interese din partea agenților de publicitate de pe Serviciile noastre, vizitați http://www.aboutads.info/choices/.

Renunțarea la marketingul prin e-mail: Vă puteți dezabona de la lista noastră de e-mailuri de marketing în orice moment, făcând clic pe link-ul de dezabonare din e-mailurile pe care le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate mai jos. În acest caz, veți fi eliminat de pe lista de e-mailuri de marketing - cu toate acestea, va trebui să vă trimitem în continuare e-mailuri legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dvs. Pentru a renunța în alt mod, puteți:

VIOLAREA DATELOR

O încălcare a confidențialității survine atunci când există acces neautorizat la sau colectare, utilizare, divulgare sau eliminare a informațiilor personale. Veți fi notificat despre încălcările de date atunci când Zoom Staffing consideră că există probabilitatea unui risc sau daune grave pentru dvs. De exemplu, o încălcare a datelor ar putea să conducă la daune financiare grave sau la prejudicii aduse sănătății mentale sau fizice. În cazul în care Zoom Staffing devine conștientă de o încălcare a securității care a rezultat sau ar putea rezulta în acces neautorizat, utilizare sau divulgare a informațiilor personale, Zoom Staffing va investiga prompt situația și va notifica Autoritatea de Supraveghere aplicabilă în termen de cel mult 72 de ore de la momentul în care a devenit conștientă de aceasta, cu excepția cazului în care încălcarea datelor cu caracter personal nu este probabil să conducă la un risc pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice.

CONTROLUL FUNCȚIILOR DE NE-URMĂRIRE

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau o setare Do-Not-Track ("DNT") pe care o puteți activa pentru a vă semnala preferința de confidențialitate de a nu fi monitorizate și colectate date despre activitățile dumneavoastră de navigare online. Nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform de recunoaștere și implementare a semnalelor DNT. Ca atare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browserului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dvs. de a nu fi urmărit online. În cazul în care se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a acestei politici de confidențialitate.

FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ?

Pe scurt: Putem actualiza politica noastră de confidențialitate de la timp la timp. Ultima actualizare va fi indicată aici.

Este posibil să actualizăm politica noastră de confidențialitate de la timp la timp. Ultima actualizare va fi publicată pe această pagină. Dacă efectuăm modificări semnificative în modul în care tratăm datele dvs. personale, vă vom informa printr-o notificare pe site-ul nostru web sau prin alte mijloace, cum ar fi e-mailul. Vă rugăm să verificați periodic politica noastră de confidențialitate pentru ultimele actualizări.

CUM NE PUTEȚI CONTACTA PRIVIND ACEASTĂ POLITICĂ?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la politica noastră de confidențialitate, practicile noastre de confidențialitate sau dacă doriți să vă exercitați drepturile, vă rugăm să ne contactați la:

Zoom Staffing SRL

Str. Economu Cezarescu nr.44, ap.2, Sector 6

Bucharest 060754

România

CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

Pe baza legilor din unele țări, este posibil să aveți dreptul de a solicita accesul la informațiile personale pe care le colectăm de la dvs., de a modifica aceste informații sau de a le șterge în anumite circumstanțe. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. personale, vă rugăm să trimiteți o cerere la office@zoomstaffing.ro. Vom răspunde solicitării dvs. în termen de 30 de zile.

ro_RORomână
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2704#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2705#!trpen#Optimized by #!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2704#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#/trp-gettext#!trpen#
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=2706#!trpen#Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#